piątek, 2 marca 2012

Post o bombie witaminowej

Bardzo lubię koktajle owocowe, szczególnie truskawkowe. Jest mi zawsze smutno, gdy kończy się lato, ponieważ będę musiała czekać rok na domowy koktajl. Jednak buszując po internecie, dowiedziałam się o istnieniu SMOOTHIE! Co tu dużo mówić - jest pyszne! Jest to zmiksowany, schłodzony, gęsty, przypominający mus, napój owocowy. Można tworzyć różne kompozycje smakowe. Pozostaję wierna truskawkom. :)

 

 

 
SMOOTHIE TRUSKAWKOWE

Składniki na 2 szklanki:
  • szklanka zamrożonych truskawek,
  • banan,
  • szklanka soku jabłkowego.
Wszystkie składniki umieszczamy w wysokim naczyniu (do ubijania śmietany) i miksujemy nakładką do uzyskania jednolitego musu.

 
 
Proste i pyszne! Prawdziwa bomba witaminowa. Smoothie podane w wysokiej szklance ze słomką zawsze wywołuje uśmiech na mojej twarzy. :)


Polecam!

Pozdrawiam,
Hiacynta

1 komentarz:

  1. Pyszne są :) Ostatnio wyciągnęłam truskawki (własne, w pełni ekologiczne :D ) i zmiksowałam z jogurtem. Mmmmm... ^^

    OdpowiedzUsuń